2009-04-21
 09:43:36

en tråkig lista bara för jág har tråkigt :DDDDDD

99 saker du inte visste om mig

1. Namn? Lisa
2. Ålder? 17
3. Vart bor du? Mora
4. Bor tillsammans med? pappa och bror
5. Flickvän/Pojkvän? nååååååoooope
6. Färg på ditt hus? tegel
7. När är du född? 21 februari
8. Klass? 1an
9. Vilket år tar du studenten? 2010
10. Något jobb? ne men behöver, pengalös :(:(:(
11. När ska du sova ikväll? när jag är trööööött
13. Duschat idag? nej men ska ikväll!
14. Kramat någon idag? nej ikke
15. Pussat någon idag? neijijeijijj
16. Vad har du ätit? två mackor och ett digestivekex
17. Dagens klädsel? svarta jeans, grå tjocktröja, riktigt kalasig (y)
18. Dagens smink? founadtion och mascara
19. Dagens sötnos? mitt gosedjur :)
20. Dagens roligaste? inget sånt som inträffat än
21. Har du många vänner? så det räcker iaf
22. Hur många har du kysst? ingen aning
23. Vem kramade du senast? venne
24. Vem pussade du senast? kapten filling
25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen aning
28. vem pratade du med senast i telefonen? min broder
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? haha okej godnatt pussss från ssimnonononon

30. Favoritfilm? dirty dancing, cry baby och säkert massa fler
32. Låt? asmånga
33. Mat? tacos och korv&makaroner
34. Dryck? coca cola, mjölk och öööeeel
37. Stad? göteborg
38. Land? sverige
39. Ämne i skolan? svenska i nuläget
40. År? 2007 eller nått

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? danni
42. Personen du kysste? kapten filling sa jag ju:o
43. Gången du spydde? två veckor sedan
44. Gången du grät? donnuooo
45. Pizzan du åt? venne, jävligt länge sen
46. Gången du var i göteborg? somras
48. Gången du var full? fredags
49. Gången du hade sex? venne, länge sen iaf
50. Personen som såg dig gråta? ingen aning, sanna tror jag, eller ingen aning faktiskt

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? vitt just nu
52. Hund eller katt? hund just nu
53. Ute och festa eller hemma och mysa? just nu vill jag bara mysa, men annars äre fest för hela slanten
54. Tv-spel eller datorspel? MARIO PÅ TV-SPEL :D
55. Singel eller upptagen? siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingel
56. Snuttis, Bdb eller playahead? bdbbbbråååå
58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad ofc
59. Big brother eller paradise hotel? haha båda är ju så jäääävla dåligt
60. Svart hår eller blont? blondt skulle vara mkt bra just nu,
61. Bruna ögon eller blåa? blååaå.
62. Choklad eller lakrits? lakrits just nuuu
63. Göteborg eller stockholm? göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
65. Coca cola eller fanta? coca cola <3
66. Pizza eller kebab? Pizza
67. Djurgården eller Hammarby? dunno and i dont caaare
68. Älska eller älskas? både och samtidigt kanske kanske?
69. Leva eller dö? leva såklart!

ANTAL:
70. Personer du älskar? sanna fnask!
71. Personer du hatar? finns nog en del :)
72. Personer som sagt jag älskar dig? jag venne? xd
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? vet inte faktiskt
74. Glassar du ätit på en dag? måååånga
75. Festivaler du varit på? 3st
76. Gånger du haft minnesluckor? jadu, oräknerligt antal gånger
77. Piercingar har du? 6 st
78. Personer du saknar just nu? mjadu
79. Gånger ditt hjärta brustit? venne
80. Vad ska du göra i morgon? sova

VEM/VAD:
81. Ska du träffa imorgon? prästen
82. Sjöng du senast för? sannasadasd
83. Hade du senast en msnkonversation med? malinmelimolly
84. Spelade du tv-spel med senast? ingen aning
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? doktor mugg tror jag faktiskt
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? hhahahhahahahah jadu
87. Förtjänar att dö? ingen
89. Vill du sova brevid inatt? kapten filling eller doktor mugg
90. Gör dig glad? en nöt med choklad på
91. Gör dig ledsen? att det inte är sol ute
92. Vad vill du helst göra nu? dricka coca cola och röka
93. Önskar du att du slapp göra? sitta i min jävla skola
94. Vill du ha nu? en varm säng med massa kuddar i och mitt täcke
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? pengar och allt jag skrev i föregående inlägg
96. Längtar du till? swedenrock, sommarlov, rockweekend
97. Tycker du om dina betyg? de var väl bra =)
98. Ångrar du något i ditt liv? jorå, men orka sånt
99. Är det bästa som har hänt dig? min säng


sannöö
PUBLICERAT: 2009-04-21, 16:07:14

jag älskar dig också lisa, i nöd och lust! förallltid lämna mig aldrig baby ;'(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: