2009-04-02
 16:36:34

sno sannas tråklista

ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET. INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA. MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT!.. NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAN

OM JUST DIG

FULLSTÄNDIGT NAMN: Lisa stina josefine matsson kolbe
FÖDD: 21 februati
BOR: mora
SMEKNAMN: lisa typ
INTRESSEN: musik, kompisar, festa ^^
SKOLA: st.mikael skolan
HAR DU UNDER DENNA MÅNAD SAKNAT NÅGON: om jag har
ÅNGRAT NÅGOT: har jag säkert
LJUGIT: ja ;D
SVIKIT NÅGON: no i don't thing so, inget jag vet om iaf
KÄNNT DIG SÄMST: skolan gör mig sämst
GRÅTIIT; ja
SKRATTAT: skrattar varje dag ;D
VARIT SJUK: NOPE
VARIT UTOMLANDS: ja faktiskt :o
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: mjö

KÄNSLOR

GRÅTER DU OFTA: inte så värst
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: sugen på mina twister jag har i frysen
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: sisådära
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: hm, nej
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: japp
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: nej men har redan en :D
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: hm, nja
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: nej i etoh
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: ingen aning, tror gör man i kyrkan
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: jappsi
OM JA, VEM: tomas
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: en
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD:håller inte på med sånt
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: ja
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: ja
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: llångt håååååår
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: både och
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: ska va längre än mig iaf :P
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: brunett ^^
FÅR DU MÅNGA KILLAR: haha nja, är inte den snygga typen

Utseende
Blondin eller brunett?: brunett
LÅNGT ELLER KORT HÅR: mellan långt, kort enligt mig
SNYGG ELLER FUL: ful typ :D
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: äh orkar inte bry mig speciellt mkt
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: vänner och etoh bara xd
ELLER TVÄRTOM?: haha händer :D
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: haha nej
HAR DU LÅNGA NAGLAR: korta
SMINKAR DU DIG: jaooo
VARFÖR ÄR DU INTE VACKER UTAN ? jag ser ut som en trött gris, men orkar inte bry mig så jättemkt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: