2009-04-27
 17:40:47

sorry för alla tråkiga listor, men jag har tråkigt

STÖRSTA TJEJLISTA SOM ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA



du har under den senaste månaden...

målat dina naglar: ja, men jag river bort det efter 2 dagar ändå

haft mens: ja, bläsh

kysst det motsatta könet: ja

sjungt en tjejsång: hahahaha om jag har

dansat framför spegeln:  självklart, hela dagen, varje dag

hoppat studsmatta: ja!

varit kär: bert

skrattat med din bästa  vän: OM JAG HAR

varit utomlands: neeoeoooop

hatat någon: HAHA ja

köpt kläder för över 700 kr: nej, jag är fattig </3

köpt mat för över 100 kr: fattig

pussat en kille: jappsiii

köpt skor: nej

önskat dig långt långt bort: om jag har

Vad...

var det senaste du höll i: mina solglasögon av någon anledning

har du på dig: kläder kanske

är klockan: 17.33

ser du om du kollar rakt fram: en skärm, peruk&keps, filmer och cdskivor och en massa bilder

använder du helst, binda eller tampong: tampong, binda=läskigt

älskar du mest på denna jord: familjen och vänner, och mat

har du för tapeter i ditt rum: venne, vita med nå blått bajs på

är ditt favoritgodis: SURA BLÄCKFISKAR

använder du för mascara: en isadora, men ska köpa ny imorn, den är heeeelt torr

är det pinsamaste du har i din väska: en penna, eftersom det är det ända min väska innehåller jsut nu :o

tycker du om killar: boys boys boys, we like boys in cars (8) ofc

brukar du göra en lördagskväll: vara ute med mina koooooooooooooooompisar


Vem...
är din bästa vän: sanna&danni

sov du senast brevid: mina kvalster

hade du senast sex med: grodan boll

är närmast ditt hjärta: kladdkakan i mitt kök

inspirerar dig: blondinbella :D:D:D:D:D:D <33333333

tycker du är coolast i din klass: men jag såklart? (h)

hatar du: MOIHAHHAHA

brukar du umgås med mest: sanna&dannifis

pratade du senast med: broder eller pappa

pussade du senast: mig själv, på munnen

tycker du ska göra detta test: gör som ni vill


 

aaaah såhär såg jag ut i lördagggssss
DRESSCODE:
vitt linne: JC
skärp: gina tricot
spandex: american apperal i london
strumpor: brevlådan
bästishjärta: lek&hobby
armband: dollarstoooore

PUUSSSS BABYYYY
xoxo you know you love me :*:*:*:**



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: