2009-12-22
 23:58:34

juljuljuljul-

nu tänker jag nog gå och lägga mig, helt galet vad trött man blir av att
göra absolut ingenting haha!

åker till transtrand imorgon för att fira julen med mor-släkten, tänkte skriva upp som en
liten kalender här vad mina närmaste dagar kommer innehålla, annars glömmer jag väl
själv haha!

23: åker till transtrand, umgås med släkt och sånt

24: fira jul, äta mat gånger min vikt med 3, öppna paket och se på kalle anka
och alla andra julaftonssaker man har för sig

25: tar bussen hem till mora igen för att packa och dylikt, eventuellt paketbyte med far min

26-27-28: åker till min älskade jonathan i sthlm och har en till jul med honom

29: åker eventuellt till gävle för att fira kims 18-årsdag

sen orkar jag inte tänka mer
godnatt :D


Anonym
PUBLICERAT: 2009-12-23, 14:29:42

vadå eventuellt :O:O:O:O:O:O: ??!?!?!?!?!? /sanna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: