2009-02-16
 20:24:39

no no no

dagen började som en helt vanlig måndag för min del, jag stängde av väckarklockan
i sömnen och vaknade liiiiite försent, skyndar mig till skolan och kommer en kavrt försent
och får lov att redovisa om bäckahästen som jag läste igenom första gången under redovisningen!!! (y)

sen ner på MUM med klassen.
jag, sanna&malin var där först så vi spelade lite fia med knuff
som sanna smiskade oss på, men jag vann över malin iaf ::D:D:D:D:D
de gick igenom att man skulle ha kondom och stjärtsaker man hört 100ggr
sen fick man en kondom och sanna fick shokolatte som tydligen luktade JÄTTEgott enligt kuratorn...

kolla på titanic på engelskan och sedan iväg till HP-huset med
sarah, ellan, grannas, malin&sanna för att träffa "idolputte".
eftersom han och malin skulle ha en dejt, och han stod och glodde väldigt mycket
och vi typ log på golvet och gömde oss/skrattade oss till döds.
sedan började han typ följa efter oss igenom hela skolan och vi bara sprang som små fjollor
ahahahah fan vad kul det var
sen så gick han efter malin till OK och hon fick gå själv med honom till bussen fyfan x'D
HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



jag illustrerade våran flykt från idolputte ganska fint och exakt.
hade ingen springbild på malin så hon fick låna sannas kropp :D


sanna
PUBLICERAT: 2009-02-16, 21:48:10 | URL: http://ladystrange.blogg.se/

hahaha fyfan va fult xd

haha fyfan va kul de va xd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: