2009-07-09
 11:40:05

:D

tänk för att nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar, ringa meli-molly
och sedan drar vi :D:D:D:D:D
tjuuuuhuuuuu!!!!!!!!! :D



helvetet
PUBLICERAT: 2009-07-10, 02:18:27

jaja. jag antar att jag van, grattis, ni fattar ju inte ett skit, men jag antar att ni är AAAAAAAS STOLTA nu och ska skriva as HÅÅÅÅÅRDA texter om mig, GO NUTS!!!! det kommer äga as MYCKET SÄKER :D:D:D hahaha kört hårt :) "hårdrocks"-tjejer "ÄGER" :D:D:D HAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


toataewte
PUBLICERAT: 2009-07-12, 04:28:08

förlåt för att jag ägde er så mycket! ska försöka att dra ner på min brilliantskap lite! lägg gärna upp ett sånt inlägg om att jag inte alls har ägt er och att ni är skit häftiga och kan allt!om det skulle få er att må bättre, och känna er häftiga ett tag xD det skulle äga ;) kör hårt på det alltså :D eller så tar ni mitt råd och vänder bak och fram på det och skiter i att lägga upp nått över huvudtaget så att jag blir "motbevisad"... aja, vad ni än beslutar er att göra så kommer jag nog kunna gotta mig i det! med tanke på hur ni tidigare har agerat. det är så kul att titta på när ni tjejer ska var as coola :D:D ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: