2009-03-31
 09:39:44

REDOVISNINGEN ÄNTLIGEN KLAR :')

redovisade nyss min resebroschyr, det ganska åt helvete med
massa felsägningar och för fort prat med skönt att det är över =D
så jäääävla skönt !!!
solen lyser här i mora, det är desperate housewifes ikväll, min redovisning är klar
det ska bli tolv plusgrader senare idag :) min dag är bäst för tillfället!

förrutom att min sötgris åker till Japan och kommer inte hem förrän om 2½ vecka =<
bäst för han att han kommer hem med massa fina presenter åt mig .

GÅRDAGEN:
var hos tandläkaren igår, det var INTE roligt.
först glömde de bort mig så jag satt en halvtimme och väntade på
att få gå in, och sen när de kom ut: OJ, förlåt jag glömde bort dig! sjysst liksom,
sen skrapade de på baksidan av mina undertänder så jag börja blöda mellan mina 
6 mittersta undertänder.
och som grädde på moset la de in nå geg som smaka alsolsprit och bedöva min tunga :)

efter det lekte jag med danni :)
det har jag saknat, måste göras oftare!!!
vi kollade på rallybrudar, danni missa sin buss med 2 minuter
och vi var bara cp som vanligt :) 



litet smakprov de några av de vackra bilderna vi knäppte igår :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: