2009-03-05
 17:37:16

you can't think of dying when the bottle is you best friend

håller på att packa för i helgen, ska upp till transtrand med mina flickor och lillebror.
ska bli kul att träffa mormor&morfar igen,  hoppas de kommer ihåg vem jag är... xD
moster&morbror, och kusin kommer vara där också, så det blir riktigt släktträff!
åkte till transtrand prick denna helg förra året också
fast då var det vasalopp och drygt.

rätt snygg bild på oss för prick 1 år sedan idag!



jag vill till stockholm och vara med på etohs 18års fest också,
och träffa honom.. eftersom efter nästa helg kommer vi inte ses förrän typ 17 april
för jag åker till London den 20-24, och den 27-14 åker han till Japan!
kommer bli så jävla jobbigt, kommer bli en levande sakna-zombie :(
önskar jag kunde vara i två delar och vara på två ställen samtidigt,
eller typ bygga en tidsmaskin så jag kunde stanna tiden och göra allt jag vill typ.


frans
PUBLICERAT: 2009-03-05, 19:18:49

gnälll gnäll ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: