2009-05-11
 22:25:59

världen

ja men visst, mogna människor finns överallt, otrooooligt mogna människor
tråkigt nog lyckas man ju alltid bli invålverade i de värsta, haha
så jävla skrattretande så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!
ska jag skratta eller skratta tills jag gråter liksom?
eller ska jag döda hela världen och sedan skratta?
folk tror ju att man kan behandla folk hur man vill bara för man tycker en viss
sak!
visst, tyck på för all del, men omogna kommentarar är inte nödvändiga, inte alls.
bara förjävligt onödigt




funderar starkt på att döda hela världen utom alla de som jag gillar
då slipper man ju fundera över om man ska få svininfluensan också, härligt
och slipper alla jävla idioter som vandrar på denna jord, HÄRLIGT
(y)



typ sådära, eller någonting.


sannaa
PUBLICERAT: 2009-05-11, 23:13:18 | URL: http://ladystrange.blogg.se/

folk kan ju gå och dö XD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: