2009-11-07
 16:02:06

tjobla

jag har inte uppdaterat på säkert 100 år, och nu när jag väl ska göra
det harja absolut ingenting att skriva om (y) haha
har vart i sthlm i typ 2 veckor nu, 2 veckor till sen åter till mora igen.

praktiken är otroligt jobbig, fysiskt alltså, annars går det finemang faktsikt
fastän jag trodde att det var jordens undergång att jobba där de första två dagarna xd

blö nu tycker jag jonathan kan komma ut ur duschen så han kan komma hit och värma
mina stackars små fötter sm frysrer som fan!
jag behöver defenitivt ett par vinterskor, men det finns inga sådana som passar kräsna lisa
i smaken sådet får väl vara då.

gud vilket rörigt inlägg, men nu har du någonting att läsa på måndag på praltiken sanna (y)


åh så söt, jag vill ha mig en vovve nu!
eller en söt liten katt


Viktor von Snidénstam
PUBLICERAT: 2009-11-09, 00:18:05 | URL: http://ridemylightning.blogg.se/

Men du har ju redan världens sötaste little J, han är mysigare än hunden (iaf med mig!)


Sanna
PUBLICERAT: 2009-11-09, 12:54:45 | URL: http://ladystrange.blogg.se/

haha TACK :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: