2009-09-23
 14:27:33

störrddddd

fick nå stört ryck igår och storstädade mitt rum
och nu jävlar är det fint!
en läskig grej är bara att precis när jag höll på att sätta upp böcker på hyllan,
sen gick jag ner ifrån pallen för att hämta en till bok, då rasar hela hyllan och landar
precis där jag hade haft mitt huvud 3 sekunder innan!

  • jag dammsög och torkade ur alla lådor
  • sorterade vilka kläder jag inte använder
  • fixade in en hyll/lådgrej i garderoben så jag fick mer plats
  • borra upp en hylla som jag har böcker på nu (med hjälp ofc)
  • bytte ut vissa affisher och bytte plats och yadayada
  • dammtorka hela rummet
  • dammsög under sängen, tog förvånandsvärt lång tid
  • bar upp en sorts lådgrej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: