2010-08-15
 01:38:25

tråkigt

klockan är mycket men jag kan inte sova för det är så förinnihelvetes varmt härinne!
blö så jag får tråka ut mig själv med såna här jobbiga saker haha

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
166 cm  tror jag, har inte mätt mig sen sjuan typ
2. Har du två ögonbryn? ja
3. Hårfärg och frisyr? svart med utväxt som snart skall färgas bortbortbort
4. Ögonfärg? blåa varom sist jag kolla
5. Mest nöjd med?
ögonen
6. Minst nöjd med? orka tänka så
7. Skostorlek? 37-38
8. Glasögon? nääääääj
9. Har du några piercingar/tatueringar? öronen&naveln är piercade och tatuering är planerad i framtiden


FAVORITER
1. Filmer? inget slår dirty dancing, men måste säga att natural born killers&alice in wonderland ligger mig nära om hjärtat också
2. Artister? HA! den frågan kommer jag nog aldrig kunna svara riktigt på då jag byter favoriter varje dag. men det bandet jag lyssnat mest och intensivast på, och som jag troligen aldrig kommer ledsna på är w.a.s.p.
3. Årstider? sommaren helt klart
4. Mat/dryck? har galet många favoriträtter, på drycken svarar jag te, öl och coca cola
5. Djur? hundar och katter definitivt!
6. Färg? rött, svart&vitt (blått också)
7. Parfym? ingen speciell, har olika parfymer hela tiden
8. Tv-program?
desperate housewives och true blood
9. Ämne i skolan? ingenting just nu eftersom jag har sommarlovvvv
10. Sysselsättning? olika

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka nu? jeans och skinnjackan
2. Vad använder du just nu för skor? converse eller boots
3. Favoritfärg på kläder? svart, vitt och rött
4. Favoritmaterial på kläder? tajta
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? allt möjligt
6. Favoritaffärer? nej, jag köper allt jah tycker är snyggt och struntar i vart de kommer ifrån haha
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? varierar sjukligt mycket
8. Favoritmärke? ingen aning, har inget
9. Vad har du för byxstorlek? 26-27-28 beror på vilka som gjort dem
10. Vad har du för tröjstorlek? S

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
gunnar!
2. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? läppglans (som smakar himmel), småpengar
b) Väska just nu? kläder, plånbok, usb-minne, en bok och massa småprylar

3. Vad är du beroende av? min pojk&te
4. Vilket land kommer du i från? sverige
5. Vilken sorts lypsyl använder du? inget speciellt, brukar ha idomin när jag sover om jag blir torr om läpparna
6. Vad tror du på? allt går bara man tror på sig själv och vill
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen
8. Vad köpte du senast? chili ostbågar och citron-mörkchoklad
9. Har du nåt husdjur? nej fortfarande inte
10. Vart bor du? mora



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: