2010-08-04
 17:24:47

västerlund

kom hem ifrån jonathans landställe imorse vid sju tiden och har varit vaken sen dess
så jag är jävligt seg haha.
vi hade asmysigt hela helgen! bestod mest av monopol, vhs-filmer och promenader i skogen
men jag gillart!

första dagen vi var där så var det dock fest, vilket inte alls var planerat haha!
vi satt och drack några öl tillsammans med jonathans föräldrar och sedan gick vi
över till grannhuset och dom delade ut vin till oss som om det vore vatten!
både jag och min pojk råkade göra klassikern att dricka väldigt mycket och inte resa på sig alls,
så när det var dags att gå hem så skulle jag resa mig upp och hämta mina skor i hallen...
jag tippar rakt fram och slår hela högra sidans övre del av ansiktet rakt i golvet och börjar blöda
näsblod som en galning och har så jääääävla ont i näsan att jag började gråta haha!

har fortfarande galet ont i näsan och runt ögat som också fick sig en redig smäll (och svullnad)
men jag tror den börjar ge sig snart för jag kan röra den utan skrika som ett gnu



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: