2010-12-20
 09:45:20

Dag 11 - Mina syskon

Mina syskon består av en lillebror som heter Johan och är sexton år (fyller sjutton i maj).
Han har långt svart hår, blåa ögon och är smal som jag vet inte vad, trots detta äter han som en häst.
Johan går första året på indrustiprogrammet här i mora.

Nu är bra polare men när vi var snå var det annat kan jag direkt meddela.
Det var slagsmål nästan varje dag och någon av oss gjorde alltid illa sig! T.ex. så lånade jag hans hammare en gång när jag var runt sex-sju år utan att fråga om lov, då tar han baksidan på hammaren och slår rakt ner i mitt huvud. Tur att han inte var så stark, jag behövde bara tejpa ihop såret haha.
Fast när vi spelade pokemon på gameboy eller playstation så var vi alltid sams. Pokemon var liksom vår thing.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: