2010-12-20
 09:55:18

Dag 13 - Den här veckan

Jag tänker ta förra veckan eftersom att det bara är måndag morgon denna vecka haha.

Ja, vad hände förra veckan? inte mycket alls faktiskt.
lökade runt i skolan måndag-fredag och lämnade in diverse jobbiga uppgifter och hade prov och sådant tråkigt skit. I fredag så kom min myspåse till mig och vi ägnade dagen åt att kolla på film och en promenad i blåsten till maxi för att hämta ut mina skor jag råkade buda på tradera haha. men nöjd blev jag!
På lördagen så blev det fest, som startades hemma hos sarah med morgan.
sen kom sarah g och hämtade oss och vi gled till hansjös bystuga för att kalasa med amanda.




detta vore ju gott att starta veckan med.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: