2010-12-22
 17:18:33

dag 15 - mina drömmar

Nu vet jag då inte säkert om det är sömn-drömmar eller framtidsdrömmar man snackar om här.
Mina sömn-drömmar är faktsikt bara sjuka, kan drömma det konstigaste och brutalaste du någonsin kan tänka dig. De består mestadels och till ungefär 70% av mardrömmar så jag har en tendens att sova väldigt dåligt om nätterna.

Mina framtids-drömmar är dock snäppet bättre än de andra drömmarna!
I min framtid så glider jag runt i något varmt land och mår helt underbart, jag har ett super-azum jobb i t.ex. LA och har ett band på sidan av som bara blir bättre och bättre.
Men först och främst ligger en sminkkurs i stockholm på tapeten!

Jag brukar faktiskt inte tänka allt för mycket på framtiden utan försöker fokusera mer på här&nu.
Händer lätt att man fastnat i sitt drömtänkande annars


gammal bild på tjej i ettan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: