2010-12-27
 17:22:19

dag 25 - en första

då tänker jag skriva om min första katt som ironiskt nog hette Kattis (mycket fantasifullt jag vet).
(och nu menar jag den första katten som jag var med och hämtade och lala, då vi haft katt i familjen sedan jag föddes).

Hon var iallafall en halv-perser och såg ut som hon hade sprungit in i en vägg, fruktansvärt söt var hon!
världens lilla busunge när hon var en liten plutt, men sedan när hon växte upp till en stor kissemisse så blev hon lite av en ensamvarg som inte gillade att träffa främlingar (iallfall inte mina kompsiar haha).

En dag så släppte vi ut henne på morgonen som vanligt så hon fick springa ute och mysa runt, och så kom hon aldrig mer hem. Då var jag en mycket ledsen liten Lisa (ungefär 11 år).



så såg den lilla rackar-katten ut!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: