2010-12-16
 20:41:19

DAG 7 - MIN BÄSTA VÄN!

Jag har några få vänner som verkligen ligger mig nära om hjärtat och som jag har regelbunden kontakt med.
Jag har fler vänner som jag håller väldigt kärt men just dessa har jag kommit extra nära.

Sanna Rask, vad ska man säga om denna dam? Det finns så otroligt mycket att jag inte vet om orden räcker till.
Vi har känt varandra sedan jag började i hennes klass i fyran på mellanstadiet, och sedan dess har vi haft en superbra relation till varandra. Vi är ungefär lika dumma i huvudet och dräggiga.
Hon är nog den konstigaste människan jag känner (på ett bra sätt då), vi är partners in crime liksom.
(bilden är oseriös om ni inte fattade det)


Daniela Blixt: Kännt denna toka sedan jag gick i sjuan-åttan! hon är alldeles helvild och så jävla rolig att umgås med, dock är hon i australien nu tills i maj-juni och jag saknar henne som f-n!


Malin Holmer: Har gått i samma klass som meli sedan nian men då blev det inte mycket sagt då vi var väldigt blyga båda två. Men när hon valde samma linje som mig och sanna i ettan så sa det klick direkt efter att vi kommit igenom varandras murar!


Sarah Althén: Helgalen brud alltså, vi har även kommit på att vi är dom smalaste fettona i hela världen (dvs att vi äter som två överviktiga hästar men vi ser ut som två vanliga smala brudar liksom).
Hon är även lika tokig i b.la. true blood, underworld och resident evil som mig.. vi är inte särskildt normala som tjejer, men vem har sagt att det är något dåligt?


Anonym
PUBLICERAT: 2010-12-16, 21:31:45 | URL: http://roisindubh.blogg.se/

LOVE JOOOOOOOO! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: