2010-12-27
 18:15:04

RESUME AV 2010

Kör en tillbaka blick på mitt 2010 som de flesta andra gör!


JANUARI
I mitt januari hände det tydligen ingen då jag varken har minne av eller några bilder på denna månad
Minns endast en sak, och det är att jag, sanna, jonathan och kim var i transtrand hos min morbror och hälsade på.
Det var 32- och fruktanstvärt kallt, men jonathan fick med sin sin lille missekatt Izzy därifrån.

FEBRUARI
Jag fyllde 18 år och detta firades med ett konstant kalasande i februari, men ack så kallt det var.

en fest-kväll i början av februari

jag och mitt troll på min 18 årsdag <3

MARS
Sanna fyllde 18 år, vilket vi tyckte var superkul så att vi kunde gå på krogen tillsammans, men så blev det inte riktigt, jag har inga bilder alls ifrån mars.
Minns inte heller någonting som var speciellt jätteroligt då, bara att jag hade praktik i stockholm och att det var supermysigt att få vara med min plupp på länge!

APRIL
Har bara bilder ifrån dag när jag, sanna och sarah muppade oss hemma hos mig framför min kamera haha.

så här roligt hade vi

MAJ
Första maj firades i Gävle i någon liten bod mitt ute i skogen haha, men kul var det!
Danni busungen hade sin studentbal då och var super-duper fin!

fin-danni <3

JUNI
vi fick äntligen sommarlov och vetskapen om att det bara var ett år kvar av skolan gjorde att jag var superpepp ungefär hela sommaren och festade som en tokis med väldigt många kalas i mora/stockholm och hann även med ett år till på swedenrock.

swedenrock bild från första dagen när vi precis slagit upp tältet och knäppt första ölen!


hade tvådagars-kalas hemma hos mig och var mycket glad tydligen


firade midsommar i min morbrors oldmobile

JULI
var på getawayrock festival i Gävle med malin och christoffer!

jag&meli


festade en hel del i stockholm med min plupp och mina vänner som dök upp titt som tätt!

AUGUSTI
var på jonathans landställe och hade det supermysigt i några dagar och sedan när vi kom hem på var det dax för sonisphere som var en väldigt lerig historia. Skolan startade även och jag blev genast lika skoltrött som jag var när den slutat.

sonisphere

SEPTEMBER
Jonathan fyllde (ÄNTLIGEN) 18 år och vi var och såg Ozzy Osbourne som han fick av mig i present!


hann med en fest-kväll hos grannas i färnäs (fruktansvärt läskig bild)


danni for till australien och vi hade avskedskalas för henne, förfestbild

OKTOBER
Minns inte att det hände någonting alls då faktiskt.
Skaffade min lille söt-fis till hund då, min lille Dio!

sötungen när vi precis köpt honom <3

NOVEMBER
snön kom och det blev fruktansvärt kissigt kallt, festade en del men lämnade oftast kameran hemma vad det verkar som!

DECEMBER
sanna följde med till stockholm och festade över en helg, och det var galet roligt!
amanda fyllde tjugo år och det firades i hansjö på monsters of hansjö!

sanna i stocholm med mig och plipp


monsters of hansjö


Det har hänt så sjukt mycket mer på mitt år, men jag orkar inte ta med varje detalj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: