2010-02-10
 16:59:07

atleten (Y)

haha var i gymmet idag på gympan och gjorde ingenting annat än att cykla lite och hoppa
på en pilatesboll.
men sen i slutet minsann, då skulle jag ställa mig i brygga fick jag för mig och det gick finfint
tills jag skulle ställa mig upp igen, då stäckte jag hela ryggen!
ända ifrån nacken till svanskotan >_< har stört ont i ryggen nu iaf och skulle behöva en massage!

jävla skitämne gympa alltså, iaf när man har en trångsynt besserwisser till lärare
som tror att alla ungdomar älskar sport och allt sånt tjaffs
jag HATAR allt som har med sport och idrott att göra, inte hatar kanske men fyfan vad jag
tycker det är tråkgit att träna på kommando, herregud jag gör väl några sit-ups hemma om jag nu
känner att jag behöver träna haha.

inte min grej det där med att vara tränig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: