2010-02-11
 10:51:44

tjabba tjena hallå

sitter i skolan och möglar snart.
ska ha bild om en halvtimme och sedan emsemble.
och jag är den ända i min grupp här
great (y) haha kommer säkert få sluta eftersom det verkligen inte går
att spela i grupp med en person haha, fyfan vad fail av skolan att fixa ihop
denna grupp alltså, 3 skolkare som aldrig är där+jag&malin ENDAST
kan inte smälta att min skola är universums mest korkade alltså hahaha

om jag nu slutar efter bilden ska jag minsann hem och städa mitt rum som jag började
med igår, men av någon anledning blev det bara mer stökigt :( fattar inte hur
jag lyckas haha


bra album ja  :*


sanna
PUBLICERAT: 2010-02-11, 13:22:23 | URL: http://roisindubh.blogg.se/

lisa du städar verkligen jämt :O!!


Jonathan!
PUBLICERAT: 2010-02-11, 19:04:55

Dem har 40års jubileum på lördag :D


sanna
PUBLICERAT: 2010-02-11, 21:21:19 | URL: http://roisindubh.blogg.se/

sv: haha okej, låter tråkigt tycker jag :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: