2010-01-15
 08:52:56

lista




Senaste :

Låt du hörde: alien nation
Film du såg: imagiane that! supergullig komedi med eddie murphey :D
Mat du åt: yougurt och müsli
Kram: idag
Puss: senare idag :)
Känslan: trött
Resa: till skolan i guess!
Glädje: igår när jag fick min nya laptop av papsen :D
Dröm: minns inte!
Person du träffade: sanna som sitter brevid mig nu!
Personen du pratade i telefon med: jonathan-tan-tan!
Personen du fick sms av: grannas
Gången du åt 7-eleven korv: aldrig gjort tror jag....
Gången du var utomhus: nyss
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i förrgår
Saken du köpte: sthlmsbiljetter

Allmänt:

Ska bli skoj: att träffa min fis i eftermiddag!
Ska inte bli skoj att: att min  engelskalärare är dum
Sparar till: sonisphere
Pålägg som gäller: allt möjligt, men mest ost nu
Önskar att jag var bättre på: gitarrrrr
Dagens dryck: päron mer
Vad saknar du: päron mer
Tre band/artister: guns n roses, wasp och accept
Vad har du gjort idag: vaknat, packat, åkt buss, satt mig här i skolan
Brukar du svära mycket: haha ja xd
Hur tidigt stiger du upp: 07:00
På helgerna: när jag känner för det
Vad ska du göra ikväll: vara hos baby!
Hur många timmar sover du per natt: 8-9 kanske
Vem är snyggast i världen: jag såklart?
Vad är det för veckodag: fredag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: att jag träffade min fispojk då
Favoritplagg i garderoben just nu: vet inte faktiskt
Längd: 168 kanske
Vikt: 53
Byter gärna garderob med: lite av allas
Byxa eller kjol: en byxa
Senast utlästa bok: ööhmm.... twilight serien antar ja
Mitt rum kan beskrivas som: litet och dammigt
Mig själv med tre ord (just nu): trött, kaffesugen och törstig
Jag tränar: hahahaha aldrig
Jag ville bli när jag var liten: makeupartist eller frisör :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: