2010-01-19
 19:10:13

lista################

Nämn något som gjorde dig glad igår: ööööh vet inte riktigt
Vad gjorde du kl 08 imorse: hade turism
Vad gjorde du för 15 min sedan: städade
Det sista du sa högt: aj
Det senaste någon sa till dig: oj vad du håller på
Vad har du druckit idag: te, vatten&mjölk
Vad var det senaste du åt: äcklig skolmat
Vad var det senaste du köpte: en pin på ebay
Vad är det för färg på din ytterdörr: trä
Vad är det för väder hos dig nu: vinterväder
Godaste glassmaken: just nu är det choklad och pistache
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja faktiskt
Sover du tungt: nej absolut inte
Drömmer du mardrömmar: ja för ofta
Trivs du med ditt jobb: om jag hade ett hade jag väl alltid haft något att klaga på
Favoritklädsel: pyjamas
Favoritlåt just nu: ingen aning faktiskt
Vad ser du om du tittar till höger: dave mustains svettarmband på min vägg!
Vad gör dig glad just nu: att jag har en godispåse här och är klar med städandet
Vad ska du göra härnäst: äta en macka eller tre
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: seg
Favoritgodis: jag äter typ allt godis utom pensionärsgodis
Kläder just nu: linne och mjukisbyxor
Sommarplaner: feeezta, sola och resa en massa, plus massa festivaler
Hur många kuddar sover du med: 4
Spelar du något instrument: ja guitaraaaa
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska definitivt
Vad är viktigast för dig: familjen, vänner och min kära pojk <3
Är du kittlig: haha ibland
Snarkar du: ja jag gör ju tydligen det
Stjärntecken: firre
Äckligaste insekten: spindlar :(
Längtar du mest efter just nu: att fylla arton och sommaren!


sanna
PUBLICERAT: 2010-01-19, 20:31:08 | URL: http://roisindubh.blogg.se/

vafan unge har du inte ätit sen skolmaten!?"!?!??!?!!??!?!?! ÄTTT!!!!


sanna
PUBLICERAT: 2010-01-19, 21:36:22 | URL: http://roisindubh.blogg.se/

BRA!!!! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: