2010-01-18
 17:52:39

rubrika

Dagens..

Humör: trött, pigg&glad typ, konstig alltså
Plus: att vi kommer att ha bild istället för naturkunskap resten av tvåan
Minus: att jag inte förstår min matte B
Kläder: jeans och kreatortischa
Frisyr: haha, fult som stryk
Hur är ditt liv: mycket bra!
Ont: i min tumme!
Vill ha: en jonathan brevid mig när jag sover inatt
Planer: dricka te och plugga lite matte täntke jag mig
Dagens drog: judas präst och metal church
Dagens måste: plugga matte
Händelse: ööööh.. haha ingenting tror jag, speciellt iaf
Saknad: jonathan nordwall <3
Önskan idag: pengar, pengar till precious Sonisphere
Ser fram emot: min 18-års dag om en månad :d lika bra ni börjar fixa presenter (a) hihihahsdahknbjhjk trött



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: