2010-07-16
 13:16:02

white line fever

nu sitter sarah och malin på tåget hit till stockholm, och fan vad roligt det kommer att bli :d
ska snart gå ut och pussa på min gubbe som sitter på balkongen och myser i solen!
vädret här är helt underbaaaart, fast nästan lite jobbigt..
är så jävla varmt att huvudet blir helt kokt typ, och jag är en levande död hela dagarna&nätterna.

detta soffsovande håller på att döda mig, fick världens damp inatt och lade mig på golvet i typ
10 minuter tills jag insåg attdet var ännu förjävligare där nere..
imorgon får vi låna jonathans pärons säng iaf, fyfan vad jag ska sova gott då! :d


Solidarity
PUBLICERAT: 2011-01-16, 20:26:06 | URL: http://solidarity.blogimagine.com

Good people of togo i was here ok.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: