2010-09-01
 15:52:42

i'm gonna walk all over you

skolan var ytterst dryg idag.
haft en dataskärm fylld med politik framför näsan från 08.00-15.00!
jobbitjobbitttt.

fick även reda på att jag inte fick praktisera i stockholm under mina praktikveckor
40-43 pga att de ville kunna besöka min praktikplats och se mig arbeta.
pytsan! tur att jullovet och "vår"praktiken smälter ihop med sportlovet  så jag och
min pöjsch får otroligt mycket tid tillsammans!

inatt blir det sova hemma hos sanna och försöka knåpa ihop en grej till vårt
företag som vi ska starta i skolan som projektarbete.
men innan dess, söka praktikplats och köpa lite glass och kaffe
bästismys liksom

jag älskar dig min superseriösa fjortisbuse <3


cissie
PUBLICERAT: 2010-09-02, 17:28:57 | URL: http://hangoverdoll.webblogg.se/

Jag kanske har en praktikplats här uppe i Mora. Dom skulle höra av sig och då kommer jag vara här uppe från den 25 Oktober till Januari. OM jag får platsen :D wohoo!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: