2010-09-20
 22:34:26

oh lord wont you buy me a mercedes benz

kom nyss hem ifrån en underbar helg i stockholm bestående av massvis med regn
nachochips&dipp. &sist med inte minst, min pojkvän!
idag var även klassen i stockholm för att se på terracotta-armén (som var väldigt fascinerande!)
så det blev en natt extra hos bebis-tanten!

jag förstår faktiskt inte varför tvestjärtarna vill förstöra mitt liv.
förra veckan var det en på badrumsskåpet jag fick lov att avrätta.
och nu... när jag ska torka ansiktet med min handduk ser jag någonting svart flyga
ner i handfatet.
då har en äckel-jävel suttit på min handduk och flög av när jag tog upp den (tack och lov
att jag inte fick den i ansiktet).
imorgon ska jag fan städa tills jag hittar deras bo, och då blir det no mercy och pleasure to kill!


Amanda
PUBLICERAT: 2010-09-21, 16:57:54 | URL: http://amndaogneevaldson.blogg.se/

Jag har fullt av sånna hos min pappa de nyper en så man har ont i ett helt år ju usch usch



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: