2011-04-25
 12:27:22

gorgar will eat you

tror jag kommer råka döda min hund snart om han inte slutar tugga på saker.

håller på att städa huset för fullt och jag har tom dammsugit under min säng, det behövdes jag man verkligen säga. hatar att jag inte kan möblera om på mitt rum pga att det är byggt för att en säng ska stå i hörnet.


så ser det liksom ut, och garderoben är liksom inbyggd i väggen så det är ett helvete att städa under sängen då man får slita som ett djur för att flytta den några centimeter! men jag tog djuren vid hornen och nu är det helt dammfritt och fint där under!
ska iallafall möblera om på mina väggar då jag faktiskt tog mig orken att måla mina tavelramar som jag köpte för fem år sedan, nu är de superröda och superfina.

efter allt städ så ska jag åka ner på stan och träna, sola och boka tatueringtid.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: