2011-02-24
 19:33:34

a touch of evil

Nämn något som gjorde dig glad igår: min hund som var väldigt gosig och pussig!
Vad gjorde du kl 08 imorse: gjorde frukost skulle jag tippa på
Vad gjorde du för 15 min sedan: skar upp tårta
Det sista du sa högt: DIOOOOO!!!!
Vad har du druckit idag: te och vatten
Vad var det senaste du åt: Tårta
Vad var det senaste du köpte: en mint-grön bikini överdel och ett silverglittrigt nagellack
Vad är det för färg på din ytterdörr: trä
Vad är det för väder hos dig nu: kallt som i graven och svart
Godaste glassmaken: polka, pistach, vanilj, choklad! jag gillar nästan all glass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nja inte kärlek, men starkt intresse som kan leda till kärlek
Sover du tungt: oftast inte
Drömmer du mardrömmar: haha ja, konstigt mycket faktsikt! drömmer fler mardrömmar än vanliga drömmar.
Favoritklädsel: naket såklart!
Favoritlåt just nu: har sjukt svårt att välja en favorit-låt då det är någonting som varieras väldigt mycket från dag till dag men just nu en period har jag lyssnat väldigt mycket på Legs med ZZ Top!
Vad ser du om du tittar till höger: min musmatta
Vad gör dig glad just nu: att jag får träffa min babe imorrn och att jag nyss åt tårta
Vad ska du göra härnäst: ta ett bad och läsa min bok (vuxet det där lät då haha)
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött som ett sjur
Favoritgodis: surt och blandat
Kläder just nu: underkläder, strumpbyxor, mjukisbrallor, mjukiströja och halsduk! fett sexigt
Spelar du något instrument: alltså spelar och spelar, men jag har en gitarr jag tar och plinkar på ibland
Morgon eller nattmänniska: nattmänniska definitivt, har aldrig förstårr grejen med att gå upp tidigt på morgonen och vara pigg. aldrig hänt mig liksom
Vad är viktigast för dig: alla mina nära och kära
Är du kittlig: ja det beror på vart man kittlar och jag tänker inte berätta min akilles-häl här inte!
Snarkar du: om jag är förkyld och full i kombination kan det hända ja haha!
Stjärntecken: fiskfiskfisk
Äckligaste insekten: spindlar och getingar och flygande saker med röda vingar
Längtar du mest efter just nu: min pojk!


Jonathan
PUBLICERAT: 2011-02-25, 01:25:46

Längtar efter dig som fan just nu också :( <3 <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: