2011-02-15
 19:51:40

you can go your own way

Du heter: Lisa Matsson Kolbe
Smeknamn: Lisa, har inga direkta smeknamn!
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Unchained Melody,  She's like the wind typ.
Beroende av:
ingenting
Vad tror folk om dig?
jag vet inte, vad tror ni om mig?
Stämmer det?
jadu, gör det?
Vad får du oftast komplimanger för?
mina ögon antar jag
Hur imponerar man på dig?
ärlighet är någonting som imponerar mig väldigt mycket!
Brukar du skratta för dig själv?
haha det kan hända när jag tänker på något skojigt minne
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
puss <3
Var bor du?
Mora
Trivs du där?
jo det får duga tillsvidare
Har du haft sex idag:
nepp
Hur svarar du i mobilen:
hallå eller hej det är lisa
Vem ringde du senast?:
pojken min
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
pusshej
Antal timmar sömn inatt:
9-10 kanske
Sov du ensam:
japp
Brukar du komma i tid:
ja faktiskt så
Hur känner du dig nu:
trött och duschsugen
Vanligaste färg på dina kläder:
svart tror jag
Vad tycker du om fötter:
fula
Vad saknar du:
sommaren, min pojkvän och piggelin
Hade du en bra kväll igår:
jodå
Favorit dryck på morgonen:
te
När brukar du oftast gå och lägga dig:
mellan 22-aldrig, beror liksom på omständigheterna
Är du blyg?:
ja, eller det beror helt på situation och personer
Sysslar du med någon idrott:
nja, inte någon speciell idrott! gymmar bara.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
kanske inte kärlek, men jag tror definitivt att man kan bli intresserad och attraherad utav någon från första gången man ser varandra
Har du spytt offentligt:
ja, om jag har! haha
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
skriva mitt namn i snön med kiss och göra helikoptern!
Är du nöjd med ditt liv:
ja, finns inte mycket jag kan göra för att förändra de fel som finns i mitt liv! så det är bara att suck it up och göra det bästa utav situationen
Är du bortskämd:
nej det är jag verkligen inte, jag betalar alla mina grejer helt själv och ber oftast inte om någonting.
Vad gör du i morgon:
är i skolan och sedan tränar jag
Vad är det värsta du vet?:
falska personer och folk som inte kan stå upp för sina åsikter
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
ja, mina vänner är guld värda!
Vad är det finaste du fått?:
min pojkvän!
En speciell dag du minns:
26/7-09
Du samlar på:
skor och underkläder verkar det som eftersom att min samling av de bara ökar och ökar, herregud.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
jag ringer inte så ofta när jag är arg och ledsen, för jag råkar oftast spotta ur mig saker jag inte menar.
brukar hålla mig till sms, då har jag tid att läsa igenom det jag skrivit och rätta till saker som inte borde sägas och saker jag bara hostar fram i frustration
När grät du senast:
igår grät jag en skvätt när jag kollade på alla älskar alice!
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
shoppa loss, skänka pengar till någon nyttoorganisation och leva livet.
Vill du gifta dig:
det vet jag inte
Vill du ha barn:
ja, men absolut inte innan jag fyllt 28.
Är du musikalisk?:
nja det vet jag inte
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten eller coca cola
Bor dina föräldrar tillsammans:
ne
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
jo det har väl hänt några gånger
Biter du på naglarna:
nej det gör jag inte, men jag biter därimot på nagelbanden och läpparna vilket är ännu jobbigare



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: