2011-01-31
 19:30:42

en bild på mig + tio fakta om mig själv



- jag har svart hår (färgat) och blåa ögon
- i detta ögonblick äter jag väldigt god mat och dricker väldigt god ramlösa
- jag älskar långt hår på pojkar och tycker ingen kille ska klippa håret, jag älskar även små stjärtar på killar, precis som min jonathan har haha
- det bästa jag vet är att sitta i en tältstol utanför ett svettigt tält på en solig hårdrocksfestival och dricka iskall öl med mina vänner (att sitta i solen med en kall öl och bra sällskap ligger inte långt efter)
- jag har en liten valp på sex månader som är döpt till Dio
- jag har ganska dåligt tålamod och hatar att gå att vänta på att saker ska bli klara
- jag har prövat varenda ben&jerry-burk smak som finns i sverige.
- mina favoritglass är haegendaaz cookies&cream
- jag har haft en fågel som hette Birdie, en råtta som hette Råttis och tre katter som hette Kattis.
Vi är en riktig fantasifull familj vi Kolbare
- jag är näst intill besatt av att handla skor (som jag aldrig använder) och fin-fina underkläder



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: