2011-06-16
 17:18:47

make me wanna die

igår var det ölhäng med mina fina flickor på min altan med mycket snack och skratt (även donken och en och annan nikki sixx och lakritsshot). och idag mår jag faktiskt förvånadsvärt bra för att druckit så pass mycket och sovit så pass lite.
energin är på topp och jag har hunnit med att städa upp på rummet, sprungit med vovven 20 minuter, en egen springtur på 20 minuter den också och sen 30 minuter styrketräning. inte illa pinkat för att vara en halv-bakis lisa.

nu snart ska jag laga till min kycklingwok med sweetchili som jag suktat efter hela dagen.
nomnomnom


Cecilija
PUBLICERAT: 2011-06-18, 14:55:07 | URL: http://tiliki.blogg.se/

Har precis kollat klart på första säsongen och håller på att ladda ner resten :D är som besatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: