2011-05-04
 20:32:58

awake my soul

Herregud vad jag har härjat omkring idag!
Hade ju som sagt bara en lektion så när jag kom hem så tog jag ut Dio på en promenad och när jag kom hem så började jag städa rummet så nu ser det också ut som ett ställe man faktiskt kan bo i.
Rensade även ut ännu mera ur min garderob, tycker det aldrig tar slut.
Sen ut med hunden igen och sen ut och springa en halvtimme (han är alldeles för hetsig och busig för att följa med på mina springturer).
Och väl hemma efter den halvtimmen så styrketränade jag i 45 minuter så imorrnbitti på idrotten så lär ju jag kunna röra på mig, not kanske haha men skönt var det!


ojojoj gammal bild haha! 2007 antar jag, men fuck vilken snygg hårfärg jag hade.


Cecilija
PUBLICERAT: 2011-05-04, 20:39:29 | URL: http://tiliki.blogg.se/

Snygg Lisa! Den hårfärgen var faktiskt fin, men jag tycker på något sätt att du passar bättre i mörkt, men de är väl nog mest för att jag inte har sett dig med någon annan färg förutom på bild och de räknas inte :p



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: