2011-05-23
 17:23:15

i wanna break up with you

sitter och ska plugga psykologi men som vanligt så hittar jag saker som är mycket mer roligare (kan vara världens tråkigaste göra, men det är självklart roligare än att plugga).
typ som denna lista hohaoiehi




Kön: brud
Ålder: nitton och tre månader ungefär!
Längd: ungefär 167,5 cm
Vikt: normal vikt
Fräsch (tex docka/naturlig): fräsch haha, älskar att vara nyduschad
Övrigt: nyduschad i nytvättade lakan är PLUS!

ANSIKTE 

Hår (vilken stil)
: svart mellanlångt utan struktur på utväxt
Hårfärg: svart med utväxt (som försvinner imorrn)
Ansiktsform: avlångt, inte runt iallafall
Ögon (tex: stora/skeva/sminkade): långa ögonfransar och oftast sminkade
Ögonfärg:  blåa
Näsa (tex: skidbacke/bagarnäsa/smal/grisnäsa): alltså, den är typ ingenting speciellt, bara en vanlig näsa liksom xd fast har förr tyckt att den varit väldigt rund och stor!
Mun (tex: liten/jokermun/tunna el, tjocka läppar): väldigt liten mun med tunna läppar
Allmänt (tex: gullig/läskig/cool): alltså.... jag är awesome

KROPPEN


Hudfärg: väldigt ljus, men har ganska lätt för att bli brun och bränner mig inte allt för ofta
Kroppsbyggnad (tex: atletisk/tanig/mullig): alltså, jag är smal och så! men jag vill få bort den där lilla put-magen som jag fått. hatar den något otroligt
Axlar (tex: breda/sluttande/snäva/): raka antar jag, inte kollat in de så noga faktiskt
Armar (tex: muskulösa/spaghetti/långa/korta): alltså, de är inte muskulösa direkt så de är ganska pluffsiga, och långa är de
Armlängd % (normalt är en arm ca 40% av kroppens längd): inte en aning
Händer (tex stora/grova/slanka/): smala och så antar jag
Ben (tex: muskulösa/spaghetti/kurviga/långa): inte heller speciellt muskulösa, men de är långa och smala iallafall!
Benlängd % (normalt är ett ben ca 50% av kroppens längd): inte den blekaste aning.
Fötter (tex: platta/höga/potatistår): de är någorlunda små och smala, men jag har riktigt fula stortår enligt mig själv.... haha och två småsmå nästan obefintliga lill-tår (okej, de syns väldigt bra, men små är dem haha)

ÖVRIGT 

Klädstil
: tajt
Uttryck: blö?
Stil: det jag känner för stunden 
Övrigt: nu ska jag träna bort min put-mage och få ytterst starka och opluffsiga armar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: