2011-05-02
 18:54:50

lyckliga gatan du finns inte mer, du har försvunnit med hela kvarter

sitter och kollar på afton/kuvärt/fest-väskor eller vad man nu ska kalla det till balen.
har hittat två stycker som är kissigt snygga och nu kommer jag väl sitta hela natten och försöka välja vilken som är bäst, kommer troligen sitta så länge att jag kommer bli så lack att jag köper och använder båda, end of problem liksom.
ska snart ner och träna med meli-plutt, eller så sticker jag ut och springer en vända.

solade idag, och efter två gånger så börjar jag få ytte-pytte färg så om några gånger till, då jävlar!
lämnade även in min skiss till tatueraren och nu börjar jag bli nervös som en galning, även om det inte är förrän om lite mindre än tre månader kvar.


inte min tatuering, och inte den jag ska göra!
men någonting liknande bilden blir nog min andra tatuering, så jäääävla snyggt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: