2011-05-29
 21:08:07

studentbalen

hade otroligt kul igår!
gick upp vid sjutiden för att duscha och fixa med naglar och sådant, åkte till frisören halv 10 och satt där med min frisyr och mitt smink i 3½ timme. lagomt med träsmak i röven efter det alltså.
efter det åkte jag och hämtade min fina kavaljer malin&sarah och vi åkte hem till mig och åt tacos (vilket inte är lätt när man är livrädd att spilla på sina kläder).
sen kom Carina och hämtade upp oss med sin vita ford mustang (måste tillägga att den har röd skinnklädsel med) och vi cruisade runt lite nere på stan innan det var dags att åka ner till mora parken och gå in, tror alla vi höll på att få ett nervöst samanbrott eller likanande... haha

pappa agerade fotograf innan vi åkte

Maten vi fick därinne var asgod och efterrätten var nog det godaste jag ätit i efterrättsväg, vitchokladmousse <3 nomnomnom. baren öppnade strax efter att efterätten var klar och alla hetsade som an hela kvällen på att köpa så man fick stå i kö i hundra år innan man kunde köpa någonting, vi tröttnade på det och stack till orsa
på cruuuuising en sväng istället och hade massvis med allsång i bilen.
sen partade jag och malin vidare en sväng och sen var det bara jag som partade vidare haha.

kom hem runt åtta-nio och skulle göra ett tappert försök att få ur min balfrisyr.
inte det lättaste jag gjort kan jag säga, stod i en timme och plockade hårnålar och trasslade med löshåret
(sen att håret var halvfuktigt gjorde inte arbetet ett dugg lättare kan jag säga).
höll på att ge upp flera gånger och hämta rakapparaten (insåg lika snabbt att snagg inte är min grej haha).
sen tog det ytterligare en timme att borsta ut löshåret och sortera ut vilka av typ 15364583 stycken hårnålar som var hela och fina.

nu vill jag bara att denna söndagen kan sluta vara så förbannat seg och att willys kan skaffa hemleverans för jag är fruktansvärt sugen på cola men inte orkar jag cykla heller..


kajsa
PUBLICERAT: 2011-05-29, 21:54:56 | URL: http://kajziii.blogspot.com/

suuuperfin klänning! :)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-05-29, 22:50:48

HA HA... inte hade du behövt kolla nålarna så ;) Hoppas det gick bra till slut och att du hade en bra kväll.



Kramar från "frisörskan"


Cecilija
PUBLICERAT: 2011-05-30, 01:36:50 | URL: http://tiliki.blogg.se/

Gud vilka finfina flickor jag ser :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: