2011-05-08
 13:30:49

white blank page

ligger i sängen med datorn på magen, otroligt skönt då datorn är supervarm!
vid femtiden ska jag åka till falun för att testa min bal klänning en sista gång (troligen).
så jag kommer få hem den idag och jag kommer inte kunna slita mig från den, den är så fin!

fredagen och igår var grymt kul!
i fredags satt vi hemma hos erik och drack våra knugar och jag blev som vanligt askalas haha.
sanna jävel gjorde fulaste sugmärket på min hals, och jag ska hämnas ska du veta!!!!!
igår satt vi först hemma hos sarah och förade lite, sen kom sussi och emma och hämtade upp oss och efter ungefär en timmes kissande, rökande och käka på donkande kom vi iväg till rättvik och där åkte vi runt lite och sen tillbaka till mora igen, till niklas.
sen åkte jag hem, duktiga tjejen har sovit hemma hela helgen!


sängsittarN och min älskade kudde



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: