2011-11-08
 21:40:21

estranged

Längd: 167,5 när jag mätte mig senast och det har nog inte hänt så mycket mer på den fronten
Hårfärg: var röd/lila/svart men har nu tvättats ur till en röd/lila/brun färg typ.
Ögonfärg: blå
Fräknar: får några få på sommaren
Bästa kroppsdel: skulle väl vara röven då
Sämsta kroppsdel: magen och armarna! sen mina små defekta lill-tår som gör cp-ont jämt
Ärr: jag har väl kvar minnen från gamla krigsskador lite överallt, orka hålla koll på alla liksom
Tatueringar: har min älskade duva på armen och ska om tre veckor äntligen börja på min sjöjungfru-halvsleeve på andra armen, kommer på super-mega-awesome
Piercingar: en töjning, fem hål i öronen och en i naveln och har snart en i tungan (om jag törs heahe)
Sjukdom: har nog inte haft någonting värre än förkylning
Brutna ben: aldrig brutit eller stukat någonting i hela mitt liv (peppar peppar ta i trä....)
Fobi: spindlar, getingar och kryp i allmänhet! höjder är också en jävligt svag punkt för mig
Tvångstanke: njaaa har inte direkt någon speciell som jag kan komma på såhär... men har tix att tvätta händerna cp-noga till och från
Rädsla: finns mycket jag är rädd för, allting är nästan lite läskigt ju
Kroppsligt partytrick: mina monster-rapar är väl gaaanska coola men annars har jag överrörliga leder och kan hålla på att vrida och böja på fingrar och armarna lite som jag vill
Bästa känsla: kärlek
Bästa fysiska känsla: att bli kliad sådära mysigt på mage och rygg och att bli pillad i håret



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: