2009-07-09
 01:48:23

hahaha

alltså, anonyma människa :)
du har verkligen gjort hela min dag, har aldrig haft så roligt åt någon i hela mitt liv :'D
varför läsa och kommentera min blogg om den är så otroligt ointressant???
(det har blivit som en liten dialog här i min blogg eftersom människan envisas med att
vara en feg jävel och inte säga vem det är så man kan ta detta på andra platser)

och jag har inte skrivit någonting om din kompis, jag länkade till sannas blogg helt enkelt :)
och du deras fall, vem var det som hoppade på vem?
jo hon hoppade på sanna och började skriva en massa onödiga saker :)

punkt slut, puss och kram och nyp i stjärten som sanna skulle sagt.


rq33q
PUBLICERAT: 2009-07-09, 02:13:37

som sagt, läser ju inte din blogg för att jag tycker att det är super intresant att veta vilket mode som är inne just nu osv, tkr det är intresant att läsa om vad ni skriver om min polare dock.


sfgser
PUBLICERAT: 2009-07-09, 02:14:13

och om ni skriver massa skit så får ni tåla att kritiken blir massa skit


hahaha, dör...
PUBLICERAT: 2009-07-10, 02:04:18


hahaha dör....
PUBLICERAT: 2009-07-10, 02:05:49

hahahha, oj då!! jag råkade visst vinna hela argumentet! förlåt :( :( :( buhuhuhuhu jajja :) aja, ni hade en mediåker comeback.... blablabla hejdå föralltid, asbra! HA DET!


:)
PUBLICERAT: 2009-07-10, 02:47:13

sök hjälp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: