2009-06-08
 22:45:56

kul blogg

min blogg måste vara det roligaste alla läser :'D
haha massa fula listor och "hej idag har jag" inlägg,
men skitsamma, bra tidsfördriv liksom

Hur lång är du: 166 var jag i 7an iaf
Hur mycket väger du: skulle gissa på 53
Vilken sko storlek har du: 38
Är du nöjd med din kropp: den duger i krig
Skulle du kunna plastikoperera dig: nej, kostar bara pengar
Välj en sak du tycker är fulast med dig: min lilla snopp
Vilken ögonfärg har du: typ blå
Vilken hårfärg har du: brunt och lite andra nyanser och färger.
Har du lång överkropp: inte vet jag som den ska?
Har du långa armar: dom är väl som dom ska dom också hoppas jag
Har du långa naglar: nej, jobbigt

Dina känslor, tankar och humör:
Hur är ditt humör nu: trött, glad, konstig
Vad tänker du på just nu: mjölk
Saknar du någon just nu: ah
Gillar du någon: ja
Är du kär: ja
Är någon kär i dig: hoppas ja
Älskar du någon: jaa
Hatar du någon: jaharu
Hur är du om du är hungrig: sur, gnällig
Hur är du om du är trött: okontaktbar och sur typ

Dina önskningar:
Du skulle egentligen velat heta: äh, palla
Du skulle egentligen velat bo: göteborg
Din högsta önskan är: venne, just nu pengar och ett glas mjölk och en allergitablett
Du skulle vilja ha: en allergitablett så jag slipper nysa ur min hjärna

Ditt rum:
 Vilken färg är det i ditt rum: ingen aning, allt
Har du en tv i ditt rum: nej
Har du en dator i ditt rum: jaaa
Har du en säng i ditt rum: nej jag sover i en stubbe
Vilken färg är ditt påslakan: just nu lila med gula blommor
Har du kläder på ditt golv: har jag inte kläder på golvet känns det tomt och ovanligt
Har du tidningar på ditt golv: ja, massa porr
Har du något annat på ditt golv: en matta typ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: