2009-05-12
 16:00:43

tråkigt och kallt

Just nu
klädsel: jeans, kreator t-shirt
frisyr: utsläppt och fult
låt: i'll never let you go - Steelheart
tv: deseperate housewives ikväll!!!!
vill ha:  mat och coca cola
dricka: nöthing


SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng:
jag och inte det, så sanna
såg dig gråta: minns inte, nallen kanske
Fick dig att börja skratta: venne, malin typ¨^^
du gick på bio med: danni
du gick på stan med: sannapanna
skickade ett e-mail till dig: reklamfjärt
skickade ett sms till dig: ellan
vad stog det i smset: när har ni rast?

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "jag älskar dig" till någon menat det: jappsi
bråkat med ditt husdjur: haha ja
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: minns inte, men kankse

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: japp
Danmark: ja
Finland: nä
USA: nopppe
Tyskland: näää
Frankrike:  nej
Spanien: ja
Italien: ja
Kroatien:
nej
Grekland:  nej
Österrike: nej
Afrika: ja
Thailand: nej
Kanada: nej
Brasilien: nej
Belgien: nej

EXTRA STUFF:
vad är du mest rädd för: SPINDLAR, getingar, insekter i alla dess former och höjder
vart vill du gifta dig: ingen aning
vem hatar du verkligen: en idiotbitch
varit kär: ofc!
kör du bil: nej xd
har du ett jobb: nej skulle vart bra men
gillar du att ha folk omkring dig: om det är folk jag gilar så
är du ett hälsofreak: nope!
är du ensam nu: nej min broder i rummet breve
låtar som fastnar i ditt huvud ofta: typ radiobajslåtar

DE SENASTE 24 TIMMANRA, HAR DU:
gråtit: nej, tror jag ikke
köpt något: nej
varit sjuk: nej
sjungit: ja typ
sagt "jag älskar dig": japp
velat säga till någon eller några att du älskar dem: ja
saknat någon: ofc
kramat någon: japp!
ätit: ja



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: