2010-02-09
 17:50:43

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :'DD:*D:D:D

ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEN SKA JAG FÅ SE MINA UNDERBARA GUNS N ROSES
SOM KOMMER TILL SWEDENROCK I ÅR JAG KOMMER SNART KISSA PÅ MIG AV LYCKA
FYFAN VAD JAG ÄR GLAD

MIN DRÖM ÄR NÄSTAN UPPFYLLD, OM DET ÄR ORIGINAL LINEUPEN SOM KOMMER
DÅ ÄR MITT LIV FULLBORDAT TÄNTKE JAG SÄGA MEN ÅÅÅÅG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!



Recklesslife
PUBLICERAT: 2010-02-11, 17:10:30 | URL: http://recklesslife.blogg.se/

Tyvärr är det juinte orignal lineupen som kommer :( men jag är nästan lika glad ändå! Axl rose, världens hetaste man med den bästa rösten någonsin ska komma hit liksom ;D:D:D:D



sv: Jaa :) jag trodde aldrig han skulle inse hur fult det var, men thank god att han gjorde det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: