2010-10-29
 00:19:04

pepsi

har packat och donat i snart två timmar och tycker det börjar bli dax för sova snart.
åker ju till min älskade baby över höstlovet imorgon efter sista praktikdagen!
ska bli så underbart att träffa honom igen <3


fjortis-puss <3


tillbringade denna torsdag först på praktiken från klockan 10-14.25 ungefär haha!
lunchade på china med sarah, och jag ville absolut äta kyckling med sötsursås istället
för stark sake-sås, men det fick jag absolut inte.
så jag fick minsann ta friterad torsk, som faktsikt trots sveriges fulaste ord, var rätt gott alltså.

sedan träffade jag på amanda, gav henne ett par skor jag aldrig använder! hoppas dom passade dig bättre :)
mötte upp grannas och ciccie utanför kaffestugan och åkte sedan till grannas för att vänta på att han skulle duscha
vilket resulterade i att karl'n skulle spela, duscha, spela, kolla, äta, spela, kolla...... suck, dessa pojkar och alla
deras måsten innan de ska ut (haha).

promenixade från färnäs till öb och sedan bussade till mig, kollade på två fett läskiga filmer...
the hole och mirrors 2...................

tänker lägga upp ett rååååwligt klipp ifrån fear and loating in las vegas bara för den är så bra haha

det vart en sjuhelvetes inlägg, grattis alla som orkade läsa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: