2012-01-16
 11:07:12

like an arrow through my heart

kände igår kväll att jag var lite torr och öm i halsen.
när jag vaknade imorse så hade jag ett getingbo i skallen, snorig näsa och en hals
öm och svullen som jag vet inte vad.
så fick glatt skjussa ner min karl till körskolan och sen hem igen med chips och honungsvatten
som tröst...

jag tycker det är så tråkigt att vara sjuk, har inget att göra och mitt avsnitt utav desperate
housewives är supersegt.


IC
PUBLICERAT: 2012-01-18, 09:32:09 | URL: http://intensivecravings.blogg.se/

Hej!



Såg en kommentar från bloggen på IC och tänkte bara meddela att snart är sidan med webshop för IC klar

och där kommer det finnas MASSOR med nytt!! :-)



Om det är något smycke du undrar något speciellt om eller vill se fler bilder av så kan jag självklart ordna det. :-)



Kika gärna in och kolla in IC's stora rea med pris på endast 25 kronor!



Kram Madde

IC - Intensive Cravings

http://intensivecravings.blogg.se





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: