2012-01-09
 22:24:37

white blank page

♣ Hur gammal är du om fem år? 24 hela år är jag då! (
♣ Vem tillbringade du minst två timmar med idag? anders och sarah!
♣ Hur lång är du? 167.7 var jag sist jag mätte mig vilket var många långa år sedan så har faktiskt inte den blekaste aning, men säger väl så då!
♣ Vilken är den senaste film du sett? sagan om ringen
♣ Vem ringde du senast? sanna
♣ Vem ringde dig senast? anders
♣ Hur löd de senaste smset du fick? okej! sitter här och väntar jag :D
♣ Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa faktiskt, har alltid varit en sms-person!
♣ Är dina föräldrar gifta eller skilda? de var aldrig gifta
♣ När såg du senast din mamma? snart fem år sen

♥ Vilken ögonfärg har du? blåa
♥ När vaknade du idag? tio i elva, sovmorgon <3
♥ Vilken är din favorit julsång? hatar alla julsånger, eller hatar och hatar, men ogillar skarpt
♥ Vilken är din favoritplats? det finns det många ställen som är, men det kan nog vara i en solstol utomlands med en kall dricka bredvid en awesome pool... drömmer mig bort lite.
♥ Vilken plats föredrar du minst? skolan skulle jag kunna tänka mig, eller nej! ute vart som helst nu när det är så här äckligt kallt
♥ Vart tror du att du befinner dig om tio år? living my dream förhoppningsvis, om jag har kommit på var jag vill göra med mitt liv då, annars har jag det nog awesome ändå
♥ Vad skrämde dig om natten som barn? morran, min lillebrors monster-kortssamling, spindlar och läskiga saker under sängen
♥ Vad fick dig att verkligen skratta senast? när jag badade med min karl, otroligt skoj
♥ Hur stor är din säng? dubbelsäng
♥ Har du stationär eller bärbar dator? bärbar <3

♣ Sover du med eller utan kläder? sover alltid med bara trosor, eller ibland med tröja också om det är någon annan som ska sova över... naken händer oftast bara när jag är full, vilket jag alltid ångrar bittert på morgonen då jag hatar att vara helnäck
♣ Hur många kuddar har du i sängen? 6 tror jag att det är, orkar inte räkna
♣ Vilka städer har du bott i? göteborg, orsa, mora och särna
♣ Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor tror jag
♣ Är du social? det beror på helt på vilket umgänge jag är i och vilket humör jag är på
♣ Vilken är din favoritglass? pistage, och gammeldagsvanilj
♣ Vilken är din favoritefterrätt? vaniljsås med blåbärspaj är en svårslagen favorit
♣ Tycker du om kinamat? ohja, det är så otroligt gott
♣ Tycker du om kaffe? japp
♣ Vad dricker du till frukost? ingenting nu för tiden, ett glas vatten som högst

♥ Sover du på någon särskild sida? somnar alltid på sidan, och sen snurrar och vrider jag mig alldeles hemskt
♥ Kan du spela poker? nej det kan jag verkligen inte
♥ Tycker du om att mysa? ja det gör jag verkligen, så himla mysigt haheiuha
♥ Är du beroendemänniska? jag har nog ganska lätt för att bli beroende av någonting ja
♥ Känner du någon med samma födelsedag som din? nej det gör jag nog inte
♥ Vill du ha barn? det tror jag nog, men verkligen inte än
♥ Kan du några andra språk än svenska? engelska
♥ Har du någonsin åkt ambulans? ja, men inte för att jag var sjuk! jag och lillebror fick följa med min förra låtsaspappa att besiktiga en när vi var små
♥ Föredrar du havet eller bassäng? beror på, men tror jag gillar bassäng bättre! då slipper man vara rädd för läskiga fiskar
♥ Vad spenderar du helst pengar på? skor, kläder, alkohol och cigg

♣ Äger du dyrbara smycken? jag har nog några
♣ Vilket är ditt favoritprogram på TV? kollar inte på tv
♣ Kan du rulla på tungan? japp
♣ Vem är den roligaste människan du känner? hmm.. vet inte men tror jag säkrar den frågan med att säga sanna då hon alltid får mig att skratta på något sätt
♣ Sover du med gosedjur? japp! men den används mest som en extrakudde haha
♣ Vad har du för ringsingnal? en med led zeppeling
♣ Har du kvar klädersplagg från då du var liten? mitt rum brann ner när jag var 13 år så då rykte kläderna med också! (fyndigt höhö)
♣ Vad har du närmaste dig som är rött? en dalahäst
♣ Flirtar du mycket? nej det har jag inget behov av heller
♣ Kan du byta olja på bilen? kan jag nog i en krissituation

♥ Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej!
♥ Vilken var den senaste boken du läste? true blood serien
♥ Läser du någon dagstidning? nej
♥ Dansar du i bilen? det händer nog
♥ Vilken radiostation lyssnade du på senast? rock klassiker
♥ Vad var det senaste du skrev ner på papper? mitt redovisning i psykologi
♥ När var du i kyrkan senast? i somras på morfars begravning
♥ Är du lycklig? japp det är jag

(listor är så sjukt kul! höhö nja? men hade tråkigt så tjyvade denna av ciccie hihi)


Anonym
PUBLICERAT: 2012-01-10, 17:52:05 | URL: http://hoochiekoo.blogg.se/

mehehe, bra att jag kan få dig att skratta. Även fast du oftast skrattar åt mig och inte med mig :D


Anonym
PUBLICERAT: 2012-01-10, 17:52:16 | URL: http://hoochiekoo.blogg.se/

mehehe, bra att jag kan få dig att skratta. Även fast du oftast skrattar åt mig och inte med mig :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: