2009-04-23
 17:35:56

20 frågor

jag kör en sanna i min ensamhet och tråkighet




1. Värsta känslan? ångest, att förlora någon, hat

2. Bästa känslan? gröna sköna stunder, och att vakna brevid någon man verkligen tycker om, och känna sig bäst

3. Din första tanke när du vaknar? vaaaaafannnnn............ zzzzzzzzzZzzzz... orkar inte...... snoooooooozze

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? loosers and winners, accept

5. Har du någonsin varit kär? jajjämän!

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum? affisher, flaggor, bilder, fjams och trams

7. Vad har du under sängen? en resväska, en låda och en hel drös med dammråttor

8. Ser på? desperate housewives

9. Lyssnar på? HEAVY METAAAAAAAL \,,,/        yääh

10. Skriv nått smart! jag är bäst

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? mami, elvis och quorthon

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? är i handelskorridoren/pappa

13. Vad vill du bli när du blir stor? ingen aning, sängprovare, godisprovare

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig? knäpp och snäll eller nått, fråga xd

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? ingen aning, när jag får en piggelin typ

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i? fjärta, nej men inte vet jag xd

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan? jadu, haha lilltårna typ

18. Vilken superhjältekraft vill du ha? trolla, flyga!!

19. Vad är du beroende av? godis typ

20. Vad skulle du ta med till en öde ö? öl, cp och sanna


Simon
PUBLICERAT: 2009-04-24, 11:04:52 | URL: http://simonlampinen.blogg.se/

heiheie :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: