2009-04-04
 12:42:45

tråkigt

jag har extremt tråkigt så jag kör en sån där idiot-lista
som egentligen inte ens är kul xd

ALKOHOLTESTET :

när började du dricka? när jag var 14 år, för liten
spydde du på din första fylla? inget minne av att jag gjorde iaf
vad dricker du helst? öl
är du lättpåverkad? beror på, oftast ja
dricker du varje helg? typ.
hur många dagar i rad har du druckit som mest? 4 tror jag
hur blir du som onykter? glad, pratig
hur mycket pengar har du lagt ner på alkohol? ingen aning :P
blir du ofta bakis? händer väl
vad groggar du sprit med? olika, men sprite är väl favoriten xd.
dricker du mer än dina vänner? beror väl på? xd
får du dricka för dina föräldrar? ingen aning, tror de
dricker du dig alltid full? nej
dricker du för att det är gott eller för att det är kul? både och
har du sökt hjälp för alkoholproblem? nej, behövs inte
har du deckat? yesssss
Sista frågan:
är du berorende av alkohol? ofc inte



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: