2009-12-03
 17:20:05

WASPWASP!!!

jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva denna lycka... jag är helt mållös
WASP TILL SWEDENROCK 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!  FYFAN VAD JAG ÄR GLAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BÄSTA SKIVORNA OCKSÅ, jag tror jag dör lite alltså.
kan inte vara bra att bli såhär glad för fort, kommer nog svimma av all gladhet snart!! D:_:D:D:D:D:D:D:

W.A.S.P. till Sweden Rock för att enbart köra låtar från sina två första plattor!

2010_WASP_SMALL.jpg























Blackie Lawless med manskap är ett av de band som Sverige,
och inte minst SRF-publiken, aldrig tycks kunna få nog av.
Till sommaren kommer de tillbaka igen och denna gången
för att enbart köra låtar från sina två första plattor "W.A.S.P." och "The Last Command".
Missa inte detta!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: