2009-02-22
 19:26:57

det var ingen vanligt dag för det var min födelsedag hurra!

ho!
jag fyllde år i lördags och det var rätt så kul :D
fick frukost på sängen, pannkakor ASGOTT! sen åka bil i 3½ timme till mora
och upptäcka att det är stopp ända ifrån Fu och hela vägen till mora, great!

men fick en massa bra presenter iaf :D och jag knäppte kort på nåra med min nya kamera
som jag fick av pappa :D:D:D:D:D


godis ifrån anonym xD

tröjor av etoh :D

en aerosmith-flagga av broder

och sen kommer jag säkert få en massa flera saker på posten, hoppas jag iaf :D


Anonym
PUBLICERAT: 2009-02-25, 16:53:22

vem är anonym?xDD


Sanna Rask
PUBLICERAT: 2009-03-05, 22:54:51 | URL: http://ladystrange.blogg.se/

GRATTIS OCKSÅ :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: