2009-07-08
 16:58:29

haha

"du har väl minst lika lite liv om du orkar sitta och skriva allt det där ^^ det är ju samma sak, dubbelmoralen ligger ju mest på din sida isåfall..."

nyaste kommentaren :)
kul att du gillar att läsa min blogg, den måste vara grymt intressant!!!
eftersom en random människa orkar gå in och läsa och kommentera =)
blondinbella och kissie, passa er för här kommer jag!

jag har redan börjat få kritiserande kommentarer av anonyma människor :'D
jag kommer ju bli känd på detta (h)
SNIIIIIICEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

nu ska jag gå och göra någonting glammigt, eller någonting emo-aktigt.... =)


:)
PUBLICERAT: 2009-07-09, 01:23:05

random människa? ni skriver ju massa onödig skit om en polare på era bloggar. klart man säger till. jävligt moget att skriva om andras problem på internet. (Y) bra jobbat.


()
PUBLICERAT: 2009-07-09, 01:37:18

'


2
PUBLICERAT: 2009-07-09, 02:17:12

2



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: